piątek, 30 sierpnia 2013

Projekt tęcza- pomarańczowy

Trwa drugi tydzień PROJEKTU TĘCZA, tym razem oznaczony kolorem pomarańczowym. 
Bardzo lubię ten kolor, wywołuje u mnie całą lawinę skojarzeń, wydobywa ze mnie całe pokłady żywiołowości  i witalności zwykle uśpionych monotonią dni i rutyną. Kojarzę go z radością 
i entuzjazmem :) Tak więc do dzieła! 
Pobawiłam się pomarańczą cieniując paznokcie i tworząc ombre, końcówki sypnęłam brokatem 
w tym samym kolorze. Na serdecznych i kciukach dodałam kwiatuszki i farbką akrylową zrobiłam delikatne kropeczki. Całość utwardzona topem rzecz jasna :) 
Jak Wam się podoba?




14 komentarzy:

  1. Lubię taki efekt ombre^^
    Śliczne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie.. kwiatki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. że też ja na to nigdy nie wpadłam, akryl leży a tu takie ładne kwiatki można robić ;)
    świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie to wyszło :) piękny gradient !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj,ja tak ładnie to bym nie umiała! ;)

    Tak przy okazji to zapraszam do rozdania: styleeworld.blogspot.com

    Pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj podoba i to bardzo. Najbardziej te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)