czwartek, 4 lipca 2013

Z innej bajki :)

Tak wiem- długo mnie nie było ale macie moje słowo zaglądam tu codziennie by oglądać 
Wasze prace :) Niestety ja na malowanie paznokci mam już troszkę mniej czasu, ale staram się wykorzystywać każdą wolną chwilę. Często zdarza się ona jedynie nocami, kiedy mój maluszek błogo śpi.. poza tym, moje paznokcie uległy małej destrukcji i jestem w trakcie ich regeneracji.
 No ale do rzeczy :)
to zdobienie dedykuję mojemu synkowi, który niebawem skończy dwa miesiące :) 
Pewnie mało z tego wie ale przynajmniej mamusia ma satysfakcję :P 
Tak więc naklejki Disneya połączyłam z różowym cieniem. 
Oto co mi wyszło, jak Wam się podoba? 


A to mój łobuz.. z kumplem :D


10 komentarzy:

  1. świetny pomysł bardzo ciekawie to wygląda sympatyczna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, bardzo mi się podobają takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne.. uwielbiam motywy bajkowe:) Mały rośnie pięknie widzę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło, takie Disneyowskie pazurki:) Maluszek może być dumny z takiej zdolnej mamy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity wzorek :) cudowne cieniowanie, możesz napisać jakich lakierów użyłaś do gradientu ? no i oczywiście cudownego masz synka :* !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciociu! Żałuję, że Amelka nie miała okazji ich zobaczyć. Zakochałaby się w nich :D szkoda, że nie ma takich tyci tyci najklejek na jej pazurki... ach! szkoda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)