piątek, 12 kwietnia 2013

Tęczowe neonki

Zachęcona wieloma filmikami na you tube oraz opiniami innych blogerek postanowiłam w końcu spróbować metody z gąbką wykorzystując więcej niż dwa kolory. Miałam do tego natchnienie tym bardziej, że ostatnio na miejscowym bazarku rzuciły mi się neonowe kolory lakierów, które idealnie do tego pasują :) 
Wykorzystałam tutaj zwykłą kuchenną gąbeczkę, która posłużyła mi do odbijania wszystkich kolorów jednocześnie. Myślę że nie muszę opisywać sposobu nakładania :)Niestety.. nie zabezpieczyłam skórek co okazało się być prawdziwą zmorą!! W zasadzie ich czyszczenie zajęło mi dłużej niż samo wykonanie zdobienia wrr.. Dla błyszczącego efektu całość pokryłam mgiełką i zabezpieczyłam top coatem.

W końcu skończyłam i chyba nawet się udało :)




3 komentarze:

  1. wyszło pięknie! tylko wyobrażam sobie ile było z myciem skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masz pazurki:) Jeju kiedyś też miałam czas na takie cuda:P A teraz ani czasu ani ochoty;/ Tylko Ci pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  3. o zesz Ty ! ale cudowne !! kocham takie jaskrawe pazury :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)