środa, 10 kwietnia 2013

Delikatne ombre+ naklejki

Dziś przy okazji lakierowego zakupowego szaleństwa, gratisowo otrzymałam naklejki które spodobały mi się tak bardzo że postanowiłam je natychmiast wykorzystać :) 
Zaczęłam od zabezpieczenia paznokci odżywką, następnie jako bazę zrobiłam delikatne biało- kremowe ombre. Teraz czas na naklejki- przyznam się że popełniłam mały błąd, przez co pierwsza naklejka uległa destrukcji. Ponieważ w opakowaniu nie było zapasu ucierpiały na tym kciuki ;]

Naklejki zawierały w sobie kolorowy brokat i były węższe niż moje paznokcie, dlatego też boki uzupełniłam lakierem z pigmentem refleksyjnym. 
Dodatkowo całość utrwaliłam jedną warstwą top coatu, która okazała się wystarczająca.

A oto efekt finalny:






2 komentarze:

  1. Przepięknie to wygląda, planuje zrobić coś w podobnym stylu na swój ślub;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie szukam natchnienia aby koleżanka zrobiła mi pazurki, więc może tu coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)